zaterdag 21 september 2019

Dag 30 - slapen en Netflix

Het is vandaag dinsdag 20 augustus

Dit is een complete chilldag, meer kunnen we er niet over kwijt. We zijn binnen, want buiten is het te warm, te benauwd.

We eten wat, draaien wasjes (ik dan), doen dutjes en kijken Netflix. Alle seizoenen Greys Anatomy zijn hier beschikbaar. Prima wifi hier, haha.




Jur ligt wisselend op de bank en in bed. Ik geloof dat Olivia en Annabel nog zijn gaan zwemmen maar ik weet het niet zeker. Er zijn ook buitjes geweest. We maken spaghetti en loungen nog wat door.

Aan het eind van de dag zijn we (Olivia, Annabel en ik) toch wat onrustig en springen nog even in de auto. We willen de zee zien en erin staan. We rijden naar de kust maar komen niet dicht bij de zee. Hier is nog moerasgebied met allemaal privé steigers, die horen bij prachtige huizen

We kiezen alle drie het huis uit waar we wel zouden willen wonen en dat valt nog niet mee. Het ene is nog mooier dan het andere. We zijn ook net op tijd voor een prachtige zonsondergang!

Het huis aan de linkerkant is mijn favoriet.
Op de terugweg halen we nog verschillende soorten ijs. Niet normaal hoeveel keuze er in de supermarkt is, een heel pad vol, aan twee kanten. Lekker smullen van chocolate chip en vanille, we zijn niet zo van de gekke smaakjes, zeker niet als je er 2 liter van moet kopen. We hebben
bakjes gemaakt van ijshoornkoekjes, dat scheelt weer afwas.

Slapen gaat ook weer prima, morgen weer een dag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten